contactpagina
Neem contact met ons op
Of heb je een vraag, suggestie of opmerking? Stuur ons een bericht en wij nemen snel contact met je op.
9401 GH Assen
Postbus
4161, 9701 ED, Groningen
Belangrijke informatie
Ben je al cliënt bij Liv?
Veelgestelde vragen
Wat kan ik verwachten van het aanbod in Liv?
Liv probeert zo goed mogelijk aan te sluiten bij de behoeften van behandelaren en patiënten. Iedere behandelaar heeft een eigen werkwijze. Daarom bieden wij losse oefeningen, modulaire én kant-en-klare modules. Dit maakt het mogelijk om – samen met de patiënt – een behandeling op maat aan te bieden.
Hoe werkt de applicatie?
Liv is een webapplicatie. Dit betekent dat je Liv niet zult vinden in de Appstore en Playstore. Jij en je patiënt kunnen online inloggen in een eigen omgeving. Het voordeel? Jouw patiënt kan op elk soort apparaat inloggen en jullie krijgen hierdoor niet te maken met systeemupdates. Liv biedt voor zowel behandelaar als patiënt een handleiding voor het installeren.
In welke vorm kan Liv ingezet worden?
Liv is begonnen als een E-health programma dat ingezet kan worden door de POH-GGZ in een blended care traject: het dient daarmee als aanvulling op de face-to-face gesprekken met de patiënt. Daarnaast kan Liv ook ingezet worden als overbrugging van de wachtlijst voor de GGZ én voor patiënten die voldoende hebben aan zelfhulp of liever anoniem blijven. Hiervoor is Liv zelfzorg ontwikkeld.
Ook is Liv door uitbreiding van content nu ook te gebruiken is voor POH-S.
Is de patiënt niet in staat naar de praktijk te komen voor een afspraak om welke reden dan ook? Liv Talk biedt hiervoor de oplossing: via een beveiligde beeldbelverbinding kunnen jij en je patiënt gewoon de afspraak door laten gaan.